Esettanulmányok

shutterstock_472073638.jpg

Az étterem személyzete kommunikáció hiányával és az ebből adódó szervezetlenséggel küzdött.

Az egyes egységekben nem volt követhető a nyersanyagok felhasználása, a tulajdonosi elvárásoktól rendszeresen alul teljesítettek.  

Felmérés után kiderült, hogy a felelősségek az étteremben nincsenek egyértelműen meghatározva. Két napi chef-el és két üzletvezetővel dolgoztak, akik váltották egymást és adott napon voltak felelősek az konyha ill. vendégtér működéséért. Egy új szervezeti felépítést követően lett "gazdája" az étteremnek és kialakításra kerültek a felelősségi körök és a pontos feladatok.

A levonások helyett, motiváló bonus rendszer került kiépítésre.

Az üzemi működésig terjedő gazdasági mutatókkal az üzletmenet követhetőbbé és egyes munkaterületek átszervezésével a munkavégzés gyorsabbá és hatékonyabbá vált.